×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز؛ عمار ایزدیار ضمن تبریک ایام فرخنده ولادت رسول مهربانی ها، پیامبراکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت : لایحه تامین مالی هزینه های پروژه بزرگراه شمالی که به نام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی مزین شده است و یکی از مهمترین لوایح سال سوم شورا به شمار می رود؛ به اتفاق آراء اعضای شورای اسلامی شهر کرج به تصویب رسید .

وی افزود : بر این اساس مبلغ ۴۵۰۰ میلیارد ریال با قیود اعلامی توسط شورا جهت تسریع پروژه بزرگراه شمالی که یکی از مهمترین اولویت های عمرانی شهر کرج است موافقت شد و با توجه به تامین مالی قابل توجه این پروژه که حدود ۱۰ درصد از بودجه عمرانی مدیریت شهری را به خود اختصاص داده است مقرر شد از محل بند ت تبصره ۶ بودجه سال ۱۴۰۲ اقدام گردد که این ردیف درآمدی ،حاصل تبدیل آرای اعاده به جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰ در سال های گذشته است که تا پایان آذر ماه مالکین میتوانند به شهرداری جهت تعیین تکلیف ملک و پرداخت یکجای جریمه مراجعه کنند.

وی ادامه داد: بخشی از بودجه مورد نیاز نیز از طریق تهاتر تامین می شود و البته قیودی که شورا اعمال نموده ، لازم الاجرا خواهد بود.

ایزدیار همچنین اظهار کرد: در راستای اجرای تامین مالی این پروژه ۵۰درصد یعنی ۲۲۵۰میلیارد ریال به پروژه تزریق خواهد شد و مابقی منوط به انجام تعهدات دولت و تعیین تکلیف فصل مشترک با پیمانکاران پروژه خواهد بود و دولت محترم هم میبایست است تا پایان سال مالی جاری مبلغ متعهد شده در خصوص پروژه بزرگراه شمالی را تعیین تکیلف نماید.

سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به مشخص شدن ترکیب دو کمیته اشاره کرد و گفت: آقایان اعتصامی، رحیمی، ذبیحی، حاج قاسمی، اسدیان، مهاجری، قاسمپور و ایزدیار و سرکار خانم منعمی به عنوان اعضای کمیته منابع انسانی در سال سوم شورا فعالیت خواهند داشت و امور مربوط به حوزه منابع انسانی از شهرداری به این کمیته ارسال و تعیین تکلیف می شود.

وی اظهار داشت: آقایان اعتصامی ، رحیمی ، ذبیحی، اسدیان ، سعیدی ، قاسمپور، سرکار خانمها منعمی و قهرمانی به عنوان اعضای کمیته بانوان، کودک و خانواده در سال سوم شورا فعالیت خواهند نمود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: تقاضای جمعی از همکارانمان در صحن شورا مطرح شد که بموجب تصمیمات شورا مقرر شد آقایان رحیمی و اسدیان به عنوان ناظرین سازمان حمل و نقل ریلی و همچنین شرکت احداث ، نگهداری بهره برداری کنار گذر شمالی کرج در سال سوم شورا به اعضای قبلی اضافه شوند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});