×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،؛ جلسه ویدئو کنفرانس با مسئولان موسسه “یادبود ملکه ساوابها” (queen saovabha memorial institute ) کشور تایلند با موضوع معرفی موسسه رازی و بررسی فرصت همکاری های مشترک بین دو انستیتو با جمعی از مدیران و مسئولان موسسه رازی پیش از ظهر چهارشنبه در سالن زنده یاد دکتر مرتضی کاوه برگزار شد.

در این نشست، انجام پروژه های مشترک در زمینه سرم های درمانی ضد مارگزیدگی و ضد عقرب زدگی مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت و مقرر شد پیشنهاد کتبی شامل مشخصات فنی تولیدات موسسه رازی برای این شرکت ارسال شود.

همچنین پروفسور ویزیت سیپراجا (Visith Sitprija) رئیس این شرکت، ضمن قدردانی از کارشناسان و متخصصان موسسه رازی برای برگزاری این وبینار، در مورد عقرب ها و مارها در تایلند و تأثیر گرمایش زمین بر سبک زندگی و جمعیت آنها صحبت کرد.

وی همچنین درخواست کرد، نمونه سم مار و عقرب برای بررسی، آنالیز و فرآوری برای آنها ارسال شود.

 دکتر رایناک قادری سرپرست روابط بین الملل موسسه رازی نیز با قدردانی از حضور تیم مدیریتی QSMI و همچنین کارشناسان و متخصصان موسسه رازی، به نمایندگی از دکتر علی اسحاقی رئیس موسسه، از تیم مدیریتی و فنی این شرکت تایلندی برای بازدید از موسسه رازی دعوت کرد.

گفتنی است، موسسه یادبود ملکه ساوابها(QSMI) ، به عنوان همکار سازمان بهداشت جهانی (WHO) در حوزه سم شناسی و تحقیقات مارهای سمی فعالیت می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});