×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارانیوز، دهمین کنگره ملی و دومین کنگره بین‌المللی علوم دامی ایران امروز با حضور دکتر محمد ابراهیم حسن نژاد،معاون وزیر کشاورزی در امور تولیدات دام در پردیس دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران واقع در کرج، گشایش یافت.

موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی نیز در آستانه صد سالگی، با شرکت در دهمین کنگره ملی و دومین کنگره بین‌المللی علوم دامی ایران، تولیدات خود را که بالغ بر ۸۰ نوع فرآورده بیولوژیک، از جمله انواع واکسن های دام و طیور و سرم های درمانی ضدمارگزیدگی و عقرب زدگی است را برای آشنایی بازدیدکنندگان، به نمایش گذاشته است.

در این کنگره دکتر سهیلا مرادی معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی به همراه اعضای هیئت علمی و کارشناسان این مجموعه در غرفه موسسه رازی میزبان بازدیدکنندگان بوده و پاسخگوی سوالات آنان در حوزه بیماری ها، واکسن ها و تحقیقات در زمینه دام و طیور هستند.

ژنتیک و اصلاح نژاد دام و طیور، تغذیه دام و طیور، فیزیولوژی دام و طیور، مدیریت، اقتصاد، دامپروری و بهداشت دام و طیور، رفاه ، جایگاه و تجهیزات دام و پرورش زنبور عسل و کرم ابریشم از محورهای این همایش محسوب می شود.

این کنگره با هدف انتشار نتایج پژوهش‌های و دستاوردهای علمی محققان و متخصصان علوم دامی کشور در سطح ملی و بین‌المللی، ایجاد زمینه برای تبادل علمی میان کارشناسان، پژوهشگران و متخصصان فعال در زمینه‌های مختلف علوم دامی کشور، بررسی چالش‌ها و مشکلات صنعت دامپروری کشور و ارایه راه‌حل‌ها، تعامل و هم‌اندیشی با کارآفرینان، صنعتگران و صاحبنظران رشته دامپروری و شناخت و معرفی اندیشه‌ها، نوآوری، اختراعات و خلاقیت‌های علمی و پژوهشی در سطح ملی و بین‌المللی در عرصه دامپروری و صنایع برگزار شده است.

در این کنگره اعضای هیات علمی و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی، دانشجویان و کارشناسان و متخصصان بخش‌های اجرایی و تولیدی، پرورش دهندگان و تشکل‌های مربوطه و شرکت‌های فعال در صنایع دام و طیور و همچنین مهمانان خارجی از کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا، سوئد، نیوزیلند، پاکستان، ترکیه، آلمان، هلند و بلژیک شرکت می‌کنند.

در این کنگره دو روزه، نشست تخصصی دام سبک، نشست تخصصی شیر (دام سنگین)، برگزاری نمایشگاه تخصصی دام و طیور نیز برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});