×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، رحیم خاکی روز دوشنبه با اشاره به اینکه اخیرا حاشیه‌هایی در مورد بسته بودن محوطه کاخ مروارید ایجاد شده گفت: دادستانی البرز توصیه های درست و ضابطه‌مندی را در خصوص مباحث مدیریت فرهنگی محوطه کاخ مروارید به خصوص در بحث رویدادهای فرهنگی و هنری ارائه کرده‌اند که این اداره کل در تلاش است تا با استفاده از ابزارهای مدیریتی و خرد جمعی اهداف فوق را محقق سازد.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی‌ استان البرز با اشاره به تأکیدات و دستور دادستان البرز مبنی بر ضرورت بهینه‌سازی مدیریت رویدادهای فرهنگی و ایمن سازی کاخ در جریان مرمت گفت: جهت تحقق این امر شورایی مرکب از صاحب نظران فرهنگی و نمایشگاهی بر جریان اجرای رویدادهای محوطه کاخ مروارید سیاست گذاری و نظارت خواهد داشت.

رحیم خاکی گفت: با توجه به اینکه بخش‌هایی از ساختمان کاخ مروارید مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است، به دلیل تجهیز کارگاه، ایمن‌سازی و مدیریت بهینه مرمت بخش‌هایی از ساختمان اصلی، مجموعه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده که پس از تکمیل مراحل تجهیز، محوطه کاخ به زودی بازگشایی می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی درست از اخبار و رویدادهای میراث‌فرهنگی و گردشگری از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا اطلاعات صحیح را از مبادی روابط‌عمومی اداره کل استان البرز پیگیری کنند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});