×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوزف عمار ایزدیار، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و پاسداشت مقام خبرنگار، نقطه درخشانی در تقویم آگاهی‌بخشی و یادآور اهتمام و مجاهدت انسان‌های شریفی است که در قامت خبرنگاری، رسالت سنگین اطلاع‌رسانی را با نگارش واقعیت‌ها و انعکاس اخبار و رویداد‌ها بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به «نون والقلم مایسطرون» در طبق اخلاص گذاشته‌اند، تشکیل بانک اطلاعاتی اصحاب رسانه را ضروری ترین نیازها دانست و افزود: این بانک اطلاعاتی بهترین منبع برای استفاده در فعالیت‌های مختلف از جمله حضور در جلسات رسمی شورای شهر، برنامه‌ها و نشست‌ها و رسمیت بخشیدن به فعالیت‌های خبرنگاران است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: رسانه ها با نقد منصفانه یاری گر مدیریت شهری در حل مشکلات شهر باشند زیرا در بهترین حالت عملکرد رسانه ها خواسته ها و مطالبات مردم را به مدیران شهری منعکس می کند و از سویی اقداماتی که از سوی مسئولان انجام می شود را به اطلاع مردم می رسانند و این امر موجب جلب مشارکت و همکاری بیشتر آن ها در ساماندهی امور شهر می شود و توسعه شهری را به دنبال دارد.

ایزدیار با تاکید بر اینکه رسانه ها در کنار انتقاد، برای بهبود امور راهکار ارائه دهند، عنوان کرد: رسانه ها با به‌تصویر کشیدن اقدامات و خدمات مدیریت شهری می‌توانند در راستای امیدبخشی به جامعه گام های موثری بردارند. هر یک از اهالی رسانه کرج که اطلاعات خود را به روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارائه نداده اند، هرچه سریعتر این اطلاعات را به منظور کامل و جامع شدن بانک اطلاعاتی به این واحد ارائه دهند.

وی اظهار کرد: حل مشکلات مالی اهالی مطبوعات کرج نیازمند همکاری همه دستگاه های ذیربط است و در این زمینه نباید تنها از شهرداری و شورای شهر توقع داشته باشند. از همه مدیران و مسئولان رسانه‌ها درخواست می شود به منظور تجمیع بانک اطلاعات رسانه‌های فعال در شهر کرج، نسبت به تکمیل فرمی که به این منظور تهیه شده و تحویل آن به واحد روابط عمومی شورای شهر اقدام کنند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});