×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، تیم های تخصصی بهزیستی واقع در شهرستان کرج و چهارباغ استان البرز صبح امروز میزبان مددجویان بهزیستی و آحاد مردم در محلات آسیب خیز بودند.

میز های خدمت با حضور مدیر کل و‌معاونین بهزیستی استان البرز؛ نمایندگانی از بهزیستی کشور،امام جمعه شهرستان چهار باغ،فرماندار و معاون فرماندار کرج و چهارباغ ، بخشدار، نیروهای اورژانس اجتماعی،بسیج،هلال احمر،انتظامی و نمایندگان ادارات برق،آب،گاز،ثبت احوال و…. در انتظار حضور و ثبت درخواست های مددجویان بودند.

شاهین امینی دبیرستادهفته بهزیستی و مدیر کل امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور در حاشیه این نشست، گفت:امسال به مناسبت هفته بهزیستی با تدبیر ویژه رییس سازمان و تصمیم مدیران،رویداد بزرگ هم افزایی اجتماعی شکل گرفت.به این معنی که در یک نشست بزرگ در بهزیستی نمایندگان موسسات خیریه،برخی بانک ها و دستگاه های ذیربط و بخش های دولتی و غیردولتی در این اجتماع شرکت کردند .

تلاش برای رضایتمندی جامعه هدف

وجیهه محمدی فلاح مدیر کل بهزیستی استان البرز نیز در ادامه این نشست،گفت: از اهداف اصلی این طرح،ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان ارشد بهزیستی کشور و مسئولان استانی و دستگاه های مختلف در استان( به خصوص دستگاه هایی که مسائل و مشکلات مددجویان در حوزه این نهاد ها تعریف می شود) بوده و سیستم های خدمات رسانی آب،برق،گاز و مجموعه ها نهادهای حمایتی همچون بنیاد علوی،بنیاد برکت،کمیته امداد و همچنین فرماندار به عنوان نماینده عالی استاندار در شهرستان و امام جمعه شهرستان در این نشست دعوت شده اند.

وی افزود:تلاش ما بر این است که بتوانیم بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات را در حیطه کاری مجموعه بهزیستی و در حد وسعمان برطرف کنیم و بخشی را هم با نگاه و رویکرد هم افزایی با سایر دستگاه ها ،کار سازی و رفع کنیم.

محمدی فلاح با اشاره به حضور حداکثری مددجویان در این نشست،گفت:استقبال از طرح ،خارج از تصور ما بود و علی رغم اینکه در استان البرز با نگاه و رویکرد جدیدی که استاندار و مجموعه بهزیستی رقم زده اند،جلسات میز خدمت به صورت مستمر و منظم در مساجد و مصلی های سطح استان برگزار می شود؛امروز با استقبال ویژه ای مواجه هستیم و امیدواریم با منابع محدودی که در اختیار داریم بتوانیم مشکلات این عزیزان را حل کنیم.

وی افزود:عزیزانی که مراجعه کرده اند،حتما باید پاسخ مناسب دریافت کنند و اینکه درخواست آنان را به زمان های دیگر موکول کنیم و به نتیجه مناسب نرسند،به نارضایتی آنان دامن می زند و با اهداف عالیه سازمان بهزیستی مغایر است.

مدیر کل بهزیستی استان البرز در پایان گفت:تلاش می کنیم رضایتمندی جامعه هدف را داشته باشیم و با تأمین منابعی که از قبل پیش بینی شود بتوانیم این طرح را به صورت مستمر ادامه دهیم و امیدواریم اثر گذار باشد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});