×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، بهزاد غفاری  با حضور در دومین جلسه هیأت نظارت بر امور آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان در سالجاری که امروز شنبه چهاردهم مردادماه جاری برگزار شد؛ کیفی سازی در آموزش های مهارتی استان را از اولویت های هیات نظارت استان دانست و بر این مهم تاکید نمود.

غفاری تصریح کرد: آموزشگاه هاي آزاد فنی و حرفه ای به عنوان بازوي توانمند سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور محسوب مي شوند كه با شناسايي نقاط ضعف و رفع آنها و برجسته سازي نقاط قوت، زمينه خدمات رساني هرچه بيشتر و بهتر را فراهم مي كنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز تصریح کرد: باتوجه به اينكه آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه اي نقش مهمی جهت حركت در مسير توسعه، سازندگي و اشتغالزايي ایفا می کنند، تأمین بخش اعظم نيروهاي ماهر و متخصص در حرفه هاي مختلف مورد نياز بازار كار، وظيفه خطيري است كه بخش خصوصي می تواند در آن نقش آفرینی کند.

در این جلسه به ۳۸ مورد درخواست در خصوص ایجاد شعبه در شهر کرج و مراکز شهرستانها، تجمیع، تخلفات منتسب به آموزشگاهها، نقل مکان جغرافیائی، صدور مجوز آموزشهای فضای مجازی، تمدید پروانه تأسیس، تأسیس شعبه و همچنین واگذاری ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});