×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی اذر

بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در این جلسه، یکی از کم هزینه ترین و سهل الوصول ترین راهها برای دستیابی به تخصص مناسب را آموزشهای فنی و حرفه ای عنوان و اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ارائه آموزشهای فنی، حرفه ای و مهارتی به اقشار مختلف در واقع به دنبال افزایش سطح مهارت ها در جامعه است.

وی تقويت بخش خصوصي و توجه به اهميت نقش آموزشهاي فني و مهارتي در ايجاد اشتغال پايدار را از مهمترین اهداف تشکیل جلسات هیأت نظارت دانست و خاطرنشان کرد:یکی از وظایف مهم و خطیر آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای، تامين بخش اعظم نيروهاي ماهر و متخصص در حرفه هاي مختلف مورد نياز بازار كار می باشد و انتظار داریم بر اساس تکنولوژی های نوین و نیاز مهارتی جامعه، بخش خصوصی به ایفای نقش محوری خود بپردازد.

در پنجمین جلسه هیأت نظارت بر آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان البرز به ۳۳ مورد درخواست از جمله تأسیس شعبه، افزایش حرفه، استفاده از فضای مشترک، انتقال و تمدید رسیدگی شد.

شایان ذکر است: بیش از ۴۵۰ موسسه کارآموزی و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان به ارائه آموزشهای مهارتی می پردازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});