×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش تارا نیوز، نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شورای اسلامی شهرها و شهرداری‌های استان البرز صبح یکشنبه با حضور «حسن رضایی» مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای‌عالی استان‌ها، «امیرعباس تقی‌پور» دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو، «علیرضا قره حسنلو» رئیس شورای اسلامی استان البرز، کریم پور و قربانی اعضای شورای اسلامی استان به همراه مدیران روابط عمومی شورای اسلامی شهرها و شهرداری‌ها در سالن همایش باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد.

«علیرضا قره حسنلو» رئیس شورای اسلامی استان البرز و نماینده این استان در شورای عالی استان‌ها، هدف از برگزاری این نشست را آشنایی بیشتر اعضا با یکدیگر در جهت هم‌افزایی و همفکری در حل مسائل مدیریت شهری دانست و گفت: این نشست که در کشور برای اولین‌بار در استان البرز برگزار شده است، سرآغازی برای برگزاری جلسات هم‌اندیشی و همفکری مدیران روابط‌عمومی شورا و شهرداری‌های البرز است که به‌صورت دوره‌ای در شهرهای استان برگزار و حاوی دستورالعمل و مصوبات لازم‌الاجرا خواهد بود.

وی بزرگ‌ترین آورده و دستاورد برگزاری چنین نشست‌هایی را شناخت اعضا از هم دانست و به‌عنوان یکی از مصوبات نشست امروز تأکید کرد که جلسات بعدی با حضور کلیه اعضای شورای شهرِ میزبان برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی استان البرز ضمن تکریم مقام و جایگاه روابط‌عمومی، اظهار داشت: معتقدم جایگاه و شأن روابط‌عمومی یک دستگاه مانند معاونت یک مجموعه مهم و حیاتی است؛ چرا که مدیران روابط‌عمومی از یک‌سو با ارتباط مؤثر با مدیر سازمان متبوع خود و از سوی دیگر از طریق ارتباط خوب با مردم بسان پلی محکم و استوار هستند که به انتقال نقطه‌نظرات و مدیریت افکار عمومی در جهت امیدآفرینی در جامعه می‌پردازند.

قره حسنلو که در جمع مدیران روابط‌عمومی شورای شهر و شهرداری‌های استان البرز سخن می‌گفت، ضمن انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران روابط‌عمومی، خاطرنشان کرد: حضور در این جلسات نشانگر احترام به شأن جلسه است و امیدواریم در جلسات آتی به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

دبیر هیئت‌رئیسه شورای‌عالی استان‌ها در ادامه از دو مصوبه مهم دیگر این نشست خبر داد و گفت: از امروز دبیرخانه روابط‌عمومی شورای اسلامی شهرها و شهرداری‌های استان البرز در شورای اسلامی استان البرز تشکیل و کمیته‌های تخصصی در ذیل این دبیرخانه آغاز به فعالیت می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از حضور اعضا در این کمیته‌ها از مدیران روابط‌عمومی خواست به‌عنوان بازوی توانمند شورای استان پیشنهادها و برنامه‌های خود را به‌صورت مکتوب به این دبیرخانه ارسال و در حد توان و بضاعت خویش در تقویت این دبیرخانه و برگزاری مستمر و منظم نشست‌های مربوطه، شورای استان را یاری دهند.

نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها تأکید کرد: امروز که این نشست با هدف آشنایی و سرآغازی برای انجام اقدامات مهم‌تر آتی برگزار شد، لزوماً دستورالعمل خاصی نداشت و بیشتر به دغدغه مدیران روابط‌عمومی گوش جان سپردیم، اما در نشست‌های بعدی که با دستورالعمل‌های لازم‌الاجرا همراه خواهد بود، منتظر ارائه طرح‌ها و راهکارهای مفید برای برون‌رفت از مشکلات شهری هستیم.

لازم به ذکر است، این جلسه گفتمانی و تعاملی بود و مدیران در خصوص دغدغه‌ها و مسائل حوزه روابط عمومی و همچنین راهکارهای مؤثر از جمله افزایش آگاهی مدیران سازمان‌ها در این حوزه، درنظرگرفتن درجه سختی کار، برگزاری دوره‌های آموزشی جهت شهروندان، هماهنگی در طرح هاب گرافیکی، استفاده از نخبگان دانش‌آموزی، تعریف دقیق چارت سازمانی برای روابط عمومی‌ها صحبت به میان آوردند.

گفتنی است، در این نشست دکتر تقی‌پور به‌صورت کارگاهی به ارائه درس و نکات مفید عملی برای بهبود عملکرد روابط‌عمومی‌ها پرداخت و در پایان مقرر شد نشست بعدی مدیران روابط‌عمومی شورای اسلامی شهرها و شهرداری‌های استان البرز به میزبانی شهرداری مِهستان و با حضور همه اعضای شورای شهر مِهستان برگزار شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});