×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز؛ علی قاسم پور در ابتدای یکصد و بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ، ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی و همچنین تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) اظهارداشت: به دلیل عدم برنامه ریزی روزهای گرم تابستان، در این ایام چهره درختان شهر دگرگون شده و شاهد خزان زودرس در درختان وفضای سبز شهر هستیم که باعث نارضایتی شهروندان شده است ، لذا شایسته است شهردار کرج سریعا نسبت به بررسی و حل موضوع اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد :در روزهایی که مردم قصد دارند از روزهای تابستان استفاده کنند زمانی که بهمراه خانواده به بوستان های شهر مراجعه می کنند با چهره خزان زده درختان مواجه می‌شوند.
وی افزود:شهردار کرج در بحث جمع آوری زباله ها نیز موفق عمل نکرده است .

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اساسنامه پرداختی به رسانه ها افزود: نباید هیچگونه تبعیضی بین رسانه های منتقد و دیگر رسانه ها در پرداختی ها وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر توزیع عادلانه پرداختی به رسانه ها افزود : رسانه‌ منتقد با نقد سازنده خود در راستای بهبود عملکرد مدیریت شهری و در نهایت آبادانی شهر تلاش می کند و باید با سعه‌ صدر پذیرای رسانه باشیم، همانطور که انتشار عملکرد مدیریت شهری و آگاهی شهروندان در این خصوص اهمیت دارد نقد صحیح نیز بسیار حائز اهمیت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});