×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارانیوز، منوچهر غفاری با اشاره به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از چینش مناسب فشار سطح زمین در منطقه البرز مرکزی می باشد که به موجب آن از امروز تا دوشنبه وزش باد شدید و گرد و خاک، کاهش موقت کیفیت هوا، بعضی ساعات رگبار پراکنده، رعد و برق و کاهش دما ( ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد ) در استان خواهیم داشت.

افزود: وزش باد شدید و گرد و خاک، رگبار پراکنده، رعد و برق و کاهش محسوس دما از جمله مخاطراتی است که از امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت آغاز شده و تا فردا ادامه داشت و در این راستا و شاهد کاهش موقت کیفیت هوا، آسیب به سازه های موقت و سست، شکسته شدن درختان در سطح شهر، ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده های کوهستانی خواهیم بود.
وی طی توصیه هایی از مسئولان ذیربط خواست از محکم کردن سازه های موقت اطمینان حاصل کرده و تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارت های ناشی از وزش باد شدید اتخاذ کنند.
وی افزود: شایسته است افراد آسیب پذیر نیز شامل؛ سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی از حضور بلند مدت در فضای باز و سطح شهر خودداری کرده و‌ کوهنوردان هماحتیاط لازم را در فعالیت های کوهنوردی مدنظر قرار دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});