×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی اذر

به گزارش تارا نیوز؛ عمار ایزدیار در پایان نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در جمع خبرنگاران با عرض تبريك اعياد با سعادت شعبانيه اظهارداشت: قطار شهری کرج پس از سال ها کار و تلاش سرانجام در ایام شعبانیه در روز دوشنبه با حضور احمد وحیدی وزیرکشور و استاندار البرز ، مدیران شهری به صورت آزمایشی به حرکت درآمد .

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: در این راستا از تلاش تمامی مدیران ، اعضای شورای اسلامی حال و ادوار گذشته مدیران عامل اسبق سازمان حمل و نقل ریلی که موجبات تسریع در بهره برداری آزمایشی از فاز یک قطار شهری شدند تقدیر و تشکر می کنم.

ایزدیار اذعان کرد: قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۶.۵ کیلومتر بین ایستگاه های گلشهر و طالقانی کرج احداث شده است که اکنون یک رام قطار با هفت واگن در حال جابه جایی مسافران شهری در خط ۲ قطار شهری کرج است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده مقرر شده یک رام قطار در هفته دو روز در روزهای یکشنبه و سه شنبه مسافران را به صورت رایگان از ساعت ۱۱ تا ۱۳ جابجا کند تا پس از تکمیل مسافران بتوانند روزانه از خدمات مترو استفاده کنند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});