×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، محمد محمودی نژاد اظهار کرد: از سال گذشته طرح یکسان‌سازی و مناسب‌سازی قطعات قدیمی در بهشت سکینه در حال اجرا است که در راستای آن قبوری که دارای ارتفاع، آیات قرآن بر روی سنگ مزار، کتیبه، صندلی، تصویر نامتعارف، گلدان، تابلو، چراغ، حصار، باغچه و… باید مناسب‌سازی شوند.

وی افزود: این طرح با دستور قضایی به‌منظور بهبود سیمای بصری آرامستان به‌خصوص در قطعات قدیمی و در راستای رسیدگی به برخی از اعتراض‌ها و شکایت‌های شهروندی و تسهیل در تردد زائرین اهل قبور به‌ویژه جانبازان و معلولان و افراد ویلچری در حال اجراست.

این مسئول عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح از شهروندان درخواست می‌شود در صورت نصب سنگ مزار با تصویر و ارتفاع نامناسب، گلدان، کتیبه، صندلی و یا هرگونه اقدام خارج از تعهد نامه مندرج در فرم سنگ مزار تا ۱۵ مردادماه امسال نسبت به اصلاح و جمع‌آوری موارد مذکور اقدام کنند.

محمودی نژاد ادامه داد: کارشناسان سازمان پس از بررسی و مستندسازی سنگ‌های مزار در صورت عدم تطابق با آیین‌نامه اجرایی با خانواده متوفی تماس می‌گیرند و توضیحات مربوطه را جهت اصلاح ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج اعلام کرد: در صورت عدم توجه خانواده‌های متوفی به این طرح، سازمان با دستور قضایی مذکور، راسا مکلف به جمع‌آوری موارد نامتعارف در قطعات است.

وی گفت: شهروندان و خانواده‌های معزا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجرای این طرح می‌توانند با شماره تلفن ۳۴۷۶۰۴۵۶ تماس بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});