×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مهدی حاجی‌قاسمی عصر یکشنبه در ابتدای دویست و سی و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از عدم پیشرفت مناسب پروژه‌های کنارگذر مهرشهر و بزرگراه شمالی، وعده‌های پیشین شهردار را یادآوری کرد و گفت: در حالی که بنا بود فاز نخست آنها تا پایان سال جاری بهره‌برداری شود، چطور می‌توان پروژه‌هایی که حتی یک مترمربع آسفالت‌ریزی نشده‌اند را یک‌ماهه به مرحله افتتاح نزدیک کرد؟

وی بیان کرد: در پروژه راهبردی کنارگذر مهرشهر که با تغییر پیمانکار ساز و کار بهتری یافته نیز کار پیشرفت رضایت‌بخشی ندارد و تنها با دوشیفته کردن کارگاه‌ها می‌توان فاز نخست این پروژه که یکی از دستاوردهای مهم شورای پنجم کرج است را به مرحله افتتاح رساند و با روند کنونی باید گفت که پروژه‌هایی که با نظارت و تذکرات پیاپی از رکود خارج شده‌اند، با دستان آیندگان بهره‌برداری می‌شوند.

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در بحث بزرگراه شمالی نیز مسیر مد نظر برای بهره‌برداری به عنوان فاز نخست پروژه حتی یک مترمربع آسفالت‌ریزی نشده و شهردار باید موانع را پیش‌بینی و مرتفع کند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی خطوط ارتباطی شمالی و جنوبی شهر از آینده‌گری عمرانی و نگاه برنامه محور شورای کنونی است که در آستانه به ثمر رسیدن آنها شاهد روند لاک‌پشتی کارها و عملکرد ضعیف عوامل مربوطه هستیم.

اقدام غیرکارشناسی شهرداری در احداث پارک‌سوار در زیر پل حصارک

وی خاطرنشان کرد: برای چندمین بار پیاپی در خصوص اقدام غیرکارشناسی و نسنجیده شهرداری مبنی بر احداث پارک‌سوار در زیر پل حصارک تذکر داده می‌شود که همچنان پروژه در حال انجام است.

حاجی‌قاسمی متذکر شد: در حالی که هزینه‌های کلانی برای زیباسازی پل و ایزوله سازی آزادراه صورت گرفته و اساساً در محور اتوبان تهران – قزوین نیز چنین فضایی مشاهده نمی‌شود، چرا شهردار به‌رغم وعده‌های قبلی و مستندات قانونی تصمیمی اتخاذ نمی‌کند، آیا بنا دارید با قراردادی طولانی‌مدت و دریافت ماهانه ۲ میلیون تومان منافع شهر و شهروندان را تضییع کنید؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});