امام جمعه شهرستان چهارباغ با انتقاد از گرانی شدید مواد غذایی و فشار معیشتی بر خانوادهها گفت مردم از مشکلات رنج میبرند و حق مطالبهگری دارند، اما اجازه نخواهند داد دشمن از نارضایتیها سوءاستفاده کرده و به انسجام ملی ضربه بزند. وی در خطبههای نماز جمعه بر تقویت خانواده، مراقبت معنوی، کنترل گرانی و اصلاح مصرف انرژی تأکید کرد.
امام جمعه شهرستان چهارباغ، شایعات مستمر درباره احتمال وقوع جنگ و فعال شدن مکانیسم ماشه را «سم مهلک آرامش جامعه» دانست و گفت: توهم اسنپبک و حمله نباید بهانهای برای گرانیها باشد و از مسئولین خواست تا با تقویت نظارتهای ملی و مدیریت شایعات، آرامش معیشتی و روانی را به مردم بازگردانند.
امام جمعه شهرستان چهارباغ، در خطبههای نماز جمعه این هفته، به جهاد تبیین، ضرورت اطلاعرسانی صحیح از عملکرد دولت و نقد وضعیت شبکههای نمایش خانگی پرداخت همچنین، با اشاره به بحران آب، خواستار مدیریت عادلانه منابع و مشارکت مردم و مسئولین در حل مشکلات منطقه شد.

