×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وضعیت آسفالت خیابان‌های کرج نیازمند اصلاح است
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،مریم قهرمانی صارم عصر سه شنیه در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص بررسی لایحه شهرداری برای افزایش و تغییر عنوان ردیف اعتباری پروژه زیرسازی، تراش، قیرپاشی، حمل و پخش مکانیزه آسفالت سطح شهر، اظهار کرد: بسیاری از خیابان‌های شهر که ماه‌ها پیش تراش خورده‌اند، هنوز آسفالت هستند و در این راستا خواستار شفاف‌سازی شهرداری در این خصوص هستم.

وی با اشاره به توزیع روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ تن آسفالت در مناطق مختلف شهر، افزود: این سوال مطرح است که چرا با وجود این حجم از آسفالت شاهد بهبود وضعیت معابر نیستیم، برنامه‌ریزی دقیق و اولویت‌بندی مناسب وجود ندارد و این موضوع موجب می‌شود تا برعضی معابر در شرایط نامناسبی باقی بماند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به وجود آمار و ارقام کارشناسی برای تعیین نیازهای هر منطقه به آسفالت و اولویت‌بندی پروژه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: باید بدانیم که کدام معابر بیشتر نیاز به آسفالت دارند تا بتوانیم بودجه را به صورت هدفمند و کارآمد تخصیص دهیم و از هدررفت منابع جلوگیری کنیم.

قهرمانی با انتقاد از کیفیت پایین اجرای پروژه‌های آسفالت، تصریح کرد: در بسیاری موارد، تراش و روکش آسفالت با بدترین کیفیت و بدون نظارت کافی انجام می‌شود که این امر علاوه بر هدر دادن منابع، باعث کوتاه شدن عمر مفید آسفالت نیز می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت معابر در فصل تابستان، گفت: در فصل گرم سال که تردد در شهر افزایش می‌یابد، مردم انتظار دارند که شهرداری به انجام کارهای خود بپردازد و نسبت به بهبود وضعیت معابر اقدام کند، اما درخواست‌های مردم برای آسفالت معابر بی پاسخ مانده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از شهرداری خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و شفاف‌سازی، نسبت به بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر اقدام کند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});