×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هوش مصنوعی تحولات شگرفی در جوامع بوجود می آورد
تارانیوز

به گزارش تارا نیوز، دکتر حکیم جوادی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در همایش روز فناوری اطلاعات ضمن خیر مقدم به میهمانان و گرامیداشت روز فناوری اطلاعات که بمناسبت یادبود حکیم فیلسوف محمد بن موسی خوارزمی نامگذاری شده استف اظهار کرد: در بعضی از کشورها ۳ روز در سال روز فناوری اطلاعات دارند که اهمیت موضوع فناوری را می رساند.

وی در ادامه افزود: امروز گرد هم آمدیم تا این روز را جشن بگیریم روزی که روز ارکان اساسی جوامع مدرن است و شامل ابزار های دیجیتال نه تنهازندگی امروز را متحول میکند بلکه با هوش مصنوعی مرزهای فکری را گسترش می دهد و تحولات شگرفی در جوامع بوجود می آورد.

جوادی خاطرنشان کرد: هر موفقیتی که در این حوزه میبینیم نتیجه تلاش متخصصین و پژوهشگران است که مانند موتور محرک در حوزه های مختلف صنعت و فناوری در حال کمک به بهبود تغییرات و ایجاد تحولات در چهره زندکی امروز انسان هستند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به اینکه آینده ای روشن در انتظار ماست با وحدت و همدلی و استفاده از تمام ظرفیتها می توان به این مهم دست یافت، افزود: به امید و تلاش برای رسیدن به اهداف والا در این حوزه تاکید و ابراز امیدواری کردند با استفاده از تمام ظرفیتهای حوزه فناوری می توانیم در راستای اعتلای کشور گام برداریم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});