×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توافقات انتزاع فردیس از کرج بی نتیجه مانده است

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، محمد رضا احمدی نژاد شهردار فردیس در سومین نسست شورای اداری شهرستان فردیس که صبح امروز دوشنبه_بیست و سوم مهرماه_ در سال سالن جلسات سپاه امام رضا(ع) برگزار شد، با اشاره به انتزاع شهرستان فردیس و کرج، اظهار کرد: متاسفانه همچنان با مشکلاتی روبرو هستیم چراکه کش و قوس‌های این دو شهرستان از سال ۹۶ تا به امروز ادامه دارد.
وی در ادامه افزود: با توجه به جلساتی که برگزار شد اما حاصلی نداشت و سال گذشته دستگاه امنیتی ورود کردند که با پیگیری های متعدد منجرب به انعقاد تفاهم نامه بین هر دو شهرداری و شورای شهر شد.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه ماشین آلات، تجهیزات ، سهام بانک شهر و مجتمع تعمیرگاهی سیمین دشت ، اراضی ۱۱۰،نیروی انسانی و غیره باید تعیین و تکلیف شود، گفت: مقرر شد تا تمام اراضی فردیس طبق تقسیمات کشوری به شهرداری شهرستان فردیس انتقال و شهرداری فردیس در تمام موضوعات به جز سیمین دشت و مجتمع تعمیرگاهی سیمین دشت یک سهم یک چهارم و یک پنجم کارخانه آسفالت را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج به ۱۴ هزار نیروی انسانی خود تاکید دارد ، افزود: هر تصمیمی که گرفته شود بایستی بخشی از این ۱۴ هزار نیرو باید به شهرداری فردیس منتقل شود.

شهردار فردیس خاطرنشان کرد: با پیگیری های لازم این موضوع در شورای شهر فردیس تصویب شد ولی در شورای شهر کرج مسکوت مانده است.
وی به چالش های مهم در شهرداری شهرستان فردیس، عدم دفاع اراضی در دادگاه برشمرد و گفت: چراکه ما صاحب سند نیستیم و با مشکلات فراوانی روبرو هستیم.

احمدی نژاد در ادامه گفت: شهرداری کرج در توافق خود با شهرداری فردیس این موضوع را تایید و منعقد کرد اما ۴ ماهه است که در کمیسیون های شورای شهر کرج سرگردان و مسکوت مانده است.

شهردار فردیس در پایان تاکید کرد: خواهشمندیم که اراضی فردیس به نام فردیس شود نه به نام شهرداری کرج اما طبق توافقات در شورای شهرداری کرج که داشتیم بی نتیجه مانده است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});