×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
قتل پدر به دست پسر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سرهنگ ” محمد نادربيگي ” با اعلام اين خبر بيان داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي مبني بر فوت مشکوک فردي در بيمارستان امام جعفر صادق ( ع ) شهر هشتگرد، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران اداره با مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقيقات لازم و بررسي آثار ضرب و جرح بر روي جسد متوفي، متوجه مي شوند که اين فرد به قتل رسيده است.

سرهنگ نادربيگي اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات تخصصي، متوجه ضرب و شتم مقتول توسط فرزندش شدند که با هماهنگي مقام قضائي، پسر نامبرده دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.

اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: قاتل در مواجهه با قرائن و شواهد و در بازجويي هاي تکميلي ماموران لب به اعتراف گشوده و بيان داشت که به دليل اختلاف خانوادگي با پدرش، در باغ ويلا با خفه کردن و انداختن جسد پدرش در استخر، اقدام به قتل وي کرده است.

جانشين فرمانده انتظامي استان البرز با اشاره به تکميل پرونده و تحويل متهم به مراجع قضائي، خاطرنشان کرد: هنگام مواجهه با مسائلي که باعث برانگيخته شدن عصبانيت شما مي شوند، با استفاده از روش هاي کنترل خشم، عصبانيت خود را کنترل کنيد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});