×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دو پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان آغاز شد

به گزارش تارا نیوز، علی زندی فر بعد از ظهر دوشنبه ۱۷ اردیبهشت اظهارکرد:عملیات اجرایی دو پروژه راهداری استان البرز با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده ای در محور قدیم کرج -هشتگرد و ماهدشت -کیانمهر با حضور استاندار البرز آغاز شد.

زندی فر افزود: این پروژه ها شامل پروژه بهسازی و ایمن سازی جاده قدیم کرج -هشتگرد حدفاصل انتهای کمالشهر تا پلیس راه کمالشهربه طول ۴ کیلومتر به صورت رفت و برگشت که شامل اجرای عملیات خاکبرداری- خاکریزی – زیرسازی و آسفالت به منظور تعریض محور قدیم کرج-هشتگرد همچنین جمع آوری نیوجرسی های وسط و اجرای روفیوژ وسط محور خواهد بود.

وی بیان کرد : برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است . مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرزدر ادامه با اشاره به اینکه حذف دو نقطه حادثه خیز در محورماهدشت -کیانمهراز دیگر پروژه های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری است،

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: عملیات بهسازی ایمن سازی و احداث واریانت محور کیانمهر_ماهدشت حد فاصل فرودگاه پیام تا شهرک پیام به طول ۲ کیلومتر به منظور حذف دو پیچ حادثه خیز از نوع واژگونی آغاز شد .

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان پیش بینی شده است . مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه از ۱۴ نقطه حادثه خیز تاکنون ۶ نقطه ایمن سازی شده است افزود: تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات ۸ نقطه باقیمانده در محور های مواصلاتی استان که حادثه خیز هستند را هر چه سریعتر ایمن سازی کنیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});