×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حسین فاضلی هریکندی روز یکشنبه ششم مهرماه در حاشیه همایش قانون مداری و آرمان های دفاع مقدس با اشاره به تمرکز دستگاه قضا برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در باغات و اراضی کشاورزی اظهار کرد: برای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات باید ملک در حال ساخت و ساز باشد و تخریب واحدهایی که زمان زیادی از تکمیل و ساخت آنها می گذرد نیازمند حکم دادگاه است.

فاضلی هریکندی با اشاره به پیگیری پرونده های مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در هلجرد گفت: طی سال‌های گذشته به تعدادی از این پرونده‌ها رسیدگی و رای صادر شده است.

رییس دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل پرونده‌هایی در خصوص تخلفات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اشاره کرد و افزود: عزم دستگاه قضایی در استان مبارزه با معدود تخلفاتی است که در شوراها صورت می گیرد که در همین رابطه پرونده هایی مطرح و به صورت جدی در حال بررسی هستند.

وی ادامه داد: توصیه من به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا این است که شوراها را محلی برای تسهیل امور مردم و اجرای طرح‌های عمرانی قرار داده و از مسائلی که خارج از وظایف نمایندگی شان در شوراها است پرهیز کنند.

رئیس کل دادگستری البرز در ادامه به پرونده شرکت شهرک‌های صنعتی البرز اشاره و اظهار داشت: در این رابطه چندین نفر بازداشت شدند که پس از انجام تحقیقات با سپردن وثیقه متهمان آزاد شده ولی تحقیقات در مورد آنها ادامه دارد.

فاضلی هریکندی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر کوه خواری در برخی مناطق کرج گفت: گزارش‌هایی در این رابطه دریافت کرده‌ایم و پس از بررسی، در صورت رعایت نکردن شرایط قانونی دادگستری ورود خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});