×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رژه هفته دفاع مقدس برگزار نمی‌شود

به گزار تارا نیوز، سردار سید یوسف مولایی روز شنبه ۲۹ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  برنامه های استانی هفته دفاع مقدس از ۲۲ تا ۲۹ شهریور ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، در اجرای برنامه‌های استانی هفته دفاع مقدس محوریت با فضای مجازی بود و کمتر برنامه‌هایی که نیاز به تجمع و حضور مردم در کنار هم داشت، اجرایی شد.

وی با اشاره به مهمترین اهداف برنامه‌های برگزار شده،  افزود:  تبیین و انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت به مردم به ویژه نسل جوان از مهمترین اهداف این برنامه‌های بوده است.

سردار مولایی تاکید کرد: در تقویم ملی هم ۳۱ شهریور به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده که دو برنامه استانی و ۳۰۰ برنامه شهرستانی برای آن تدارک دیده شده است.

وی در پاسخ به اینکه امسال رژه آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود یا خیر گفت:  با توجه به ضرورت جلوگیری از تجمعات امسال این رژه برگزار نمی‌شود.

این مسئول توضیح داد: سی و یکم شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور ویدئو کنفرانسی رهبر معظم انقلاب قدردانی و تجلیل می‌شود و از بیانات و رهنمودهای ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});