×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت تهیه پیوست اجتماعی برای همه پروژه های عمرانی
تارانیوز

به گزارش تارا نیوز، محمدرضا احمدی نژاد با تاکید بر ضرورت تهیه پیوست فرهنگی اجتماعی در پروژه های عمرانی شهرداری فردیس، اظهار کرد: مهمترین هدف مدیریت شهری در همه امور به ویژه اجرای پروژه های عمرانی، کسب رضایت مردم است و اطلاع از میزان رضایت مردم با تهیه پیوست اجتماعی در پروژه های عمرانی و همچنین جمع آوری نظرات اهالی منطقه و سایر ذی‌نفعان پروژه، مشخص می شود.

وی با بیان اینکه تهیه پیوست اجتماعی برای طرح‌های عمرانی، راهکاری برای رفع نارضایتی ها، اعتراضات احتمالی و آثار منفی پیش از اجرای پروژه است؛ خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد سازگاری بین تامین نیازها و انتظارات مردم، در تمامی پروژه های عمرانی شهرداری فردیس علاوه بر مطالعات فنی، تهیه پیوست اجتماعی فرهنگی ضرورت دارد.

شهردارفردیس با اشاره به اینکه اجرای دو پروژه مترو و تقاطع غیرهمسطح بلوار کچویی در بودجه سال جاری پیش بینی شده است؛ گفت: تقاطع غیرهمسطح بلوار کچویی نیازسنجی شده و پیوست فرهنگی اجتماعی دارد. اجرای پروژه مترو در فردیس بر کاهش ترافیک شهری اثرگذار است. پیش از اجرای پروژه های عمرانی علاوه بر پیوست اجتماعی و تامین پیش نیازهای پروژه و پیگیری تملکات ضروری است.

انتهای پیام/


});