×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی آذر

به گزارش تارا نیوز، محمد محمودی نژاد از تهیه و طبخ ۳۰ هزار پرس قیمه در شب شهادت امام علی (ع) و توزیع آن در روز شهادت آن حضرت در کرج خبر داد و گفت: در ابتدا قرار بود ۲۱ هزار پرس غذا طبخ شود اما به لطف خدا این عدد ۳۰ هزار پرس رسید.

وی با بیان اینکه این اقدام خودجوش با همکاری اقشار مختلف مردم ولایی و دیندار کرج و توسط هیات شاهزادگان ارباب در میدان والفجر، بلوار سرداران رقم خورده است، افزود: هزینه های این نذری از سوی مردم تامین شده است و هیچ ارکان دولتی، سازمان و مدیریت شهری در طبخ این نذری مشارکتی نداشته اند.

محمودی نژاد به طبخ و توزیع آش نذری در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:به مناسبت تولد امام حسن مجتبی ع نیز در این هیات ۲۱ تن آش نذری در بین روزه داران و نیازمندان توزیع گردید.

محمودی با بیان اینکه خوشبختانه امسال با توجه به دو سال قبل که به دلیل کرونا شاهد کاهش نذورات از سوی مردم بودیم امسال این مهم بیش از سال‌های گذشته محقق شد، افزود: مردم با توجه به مشکلات اقتصادی پای کار بوده و با مشارکت در این کار خیر و خداپسندانه بیش از سالهای گذشته نشان دادند معنویت و توجه به امور خداپسندانه را همواره سرلوحه و برکت زندگی خود قرار داده اند.

مسوول هیات شاهزادگان ارباب ع کرج به طبخ  نذری در روز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: در این روز تعداد ۱۰۰ دیگ غذای نذری مهیا و برای انجام این امر در نظر گرفته شده و با توجه به مقادیر قابل توجه نذورات پیش‌بینی می شود این تعداد به ۳۰ هزار پرس غذای نذری هم برسد

وی ادامه داد:  این غذا ظهر فردا در همین محل میان و در برخی محلات خاص کرج توزیع می شود تا مردم ولایتمدار این کلانشهر زمان افطار مهمان سفره حضرت امیرالمومنین (ع) باشند.

محمودی نژاد در پایان تاکید کرد: خوشحالیم میتوانیم در این حرکت خداپسندانه همچون گذشته مشارکت و حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/


});