×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، مجتبی عبداللهی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که روز شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک حلول سال نو، افزود: جای دارد از تمامی مدیران و دلسوزان این شورا در بخش دولتی و خصوصی قدردانی ویژه ای داشته باشم.

وی ادامه داد: باید گزارش جامعی از اقدامات و دستاوردهایی اتاق بازرگانی استان در خصوص تحقق شعار سال مبنی بر مهارتورم و رشد تولید طبق منویات مقام معظم رهبری، ارائه دهند.

عبداللهی گفت: براساس گزارش های گمرک استان، صادرات استان از یک میلیارد دلار نیز عبور کرد و این توفیق بسیار ارزشمند است چراکه با اتحاد، انسجام و تلاش مجموعه استان در دو بخش خصوصی و دولتی محقق شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳ باید این رقم افزایش یابد و برای نیل این مقصود باید ظرفیت ها شناسایی و نقاط ضعف برطرف شود. عبداللهی گفت: دستگاه های خدماتی استان همچون آب، برق و گاز باید برنامه خود را برای تامین پایدار زیرساخت های لازم جهت مصارف خانگی و بویژه صنعتی و کشاورزی ارائه دهند.

استاندار البرز با اشاره به برگزاری انتخابات، گفت: از فعالان بخش خصوصی برای همراهی در این راستا و همچنین حمایت و پشتیبانی از نظام تقدیر ویژه دارم.

انتهای پیام/


});