×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارا نیوز؛ مهرداد کیانی بعدازظهر امروز در آخرین پنج شنبه سال با حضور در بهشت سکینه(س)، ضمن تشکر و قدردانی از رئیس و عوامل اجرایی اظهار داشت: امسال برای اولین بار آرامستان بهشت سکینه(س) در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به زائران اهل قبور است که این اقدام نوآورانه و خلاق قطعا رضایت شهروندان و زائران اهل قبور را در پی دارد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که هر ساله در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال با آن مواجه هستیم، ترافیک سنگین از اتوبان کرج – قزوین به جاده بهشت سکینه(س) است که با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری سایر دستگاه های مرتبط و اجرایی، تا حدودی این مشکل رفع می شود اما چاره کار ایجاد دسترسی از آزادراه شمالی به هلجرد و جاده بهشت سکینه(س) می باشد.

این مسئول ادامه داد: قطعا با ایجاد دسترسی از بزرگراه شمالی، تمامی مشکلات در حوزه ترافیک و راه های ورودی به آرامستان رفع خواهد شد البته این اقدام زمان بر است اما نتیجه آن خیر و برکت فراوانی برای زائران این مجموعه دارد.

کیانی بر اجرای طرح توسعه بهشت سکینه(س) تاکید کرد و یادآور شد: باید اقدامات لازم جهت تملک اراضی اطراف این سازمان انجام شود که در این راستا آماده مذاکره با مالکان اراضی اطراف هستیم.

انتهای پیام/


});