×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز،، مرتضی ولی پوری شنبه ١٢ اسفند ١٤٠٢ نتایج نهایی انتخابات در حوزه کرج، فردیس و اشتهارد را اعلام کرد و گفت: بر این اساس طبق آمار نهايى انتخابات از مجموع ٣٤١هزار و ٥١٨ راى از آراء صحيح صندوق ها، عليرضا عباسي با ١٠٨ هزار و ٢٤١ رأی به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه فوق به مجلس راه یافت.

وى با اشاره به كسب ٥٥ هزار و ٢٣ راى توسط على شيرين زاد و ٤٠ هزار و ٢٣٦ راى توسط مصطفى سعيدى سيرايى در مرحله نخست راى گيرى افزود: مرحله دوم براساس ماده ١٠ قانون انتخابات براى دومين کرسی حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد ظرف يك ماه پس از اعلام نتيجه مرحله اول و تاييد صحت انتخابات توسط شوراى محترم نگهبان تعيين و اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان نیز على حدادى با کسب ٢٤٩٠١ رأی به‌عنوان نماینده این حوزه راهی دوازدهمين دوره مجلس شورای اسلامی شد.

رییس ستاد انتخابات همچنین با اشاره به انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آيت الله حسين ردایی و آيت الله محمدرضا فلاح تفتى موفق به کسب ارا جهت حضور در ششمين دوره مجلس خبرگان رهبری شدند.

ولى پورى همچنين در پايان از حضور حماسى و شكوهمندانه مردم با بصيرت و ولايتمدار استان البرز پاى صندوق هاى اخذ راى و همچنين كليه دست اندكاران دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراى اسلامى و مجلس خبرگان رهبرى تشكر و قدردانى كرد.


});