×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، علی زندی‌فر به مناسبت روز درختکاری اظهار کرد: از سال گذشته براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت درختکاری و همچنین پیشروبودن در دستورالعمل‌های ابلاغی، برنامه‌ریزی‌هایی برای کاشت درخت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه امروز به مناسبت روز درختکاری بیش از دو هزار و ۵۰۰ درخت توسط عوامل راهداری کاشته می‌شود، گفت: این نهال‌ها با هماهنگی منابع طبیعی و محیط زیست در محدوده راهدارخانه‌ها، محوطه داخلی اداره‌کل و حاشیه محورهای مواصلاتی استان کاشته خواهد شد .

این مسئول با بیان اینکه برنامه محوری روز درختکاری با کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال در حاشیه محور ماهدشت- اشتهارد محدوده جعفرآباد تا اشتهارد اجرا می‌شود، افزود: برنامه کاشت درخت تنها به روز درختکاری محدود نمی‌شود و در نظرداریم این کار را با همکاری دستگاه‌های ذیربط در طول سال ادامه دهیم.

زندی‌فر در پایان یادآور شد: یکی از موضوعات مهم برای راهداری، علاوه بر جلوگیری از خشکسالی، بحث منظرآرایی و پاکیزگی محورها، جلوگیری از خطرات احتمالی در مواقع کولاک در مقاطعی از مسیرها علی‌الخصوص محورهای شریانی، اصلی و گردنه‌ها است که در این خصوص کاشت درخت به عنوان یک الزام مهم و قابل قبول توسط این اداره‌کل در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/


});