×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، سرهنگ “حکمت اله شجاعي” اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از شهروندان از سوي چند سارق تحت پوشش مامور، دستگيري آنها به صورت ويژه در دستورکار پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي با اشاره به شيوه سرقت اين متهمان که با عنوان مامور انتظامي، تلفن همراه و کارت بانکي شهروندان را گرفته و به سرعت متواري مي شدند، افزود: سارقان خود را به عنوان نيروي پليس با خودروي شخصي معرفي و اقدام به سرقت مي کردند که مي طلبد مردم در مواجهه با افرادي که با لباس و خودرو شخصي خود را مأمور معرفي مي کنند ، کارت شناسايي معتبر و حکم ماموريت درخواست کنند.

رئيس پليس آگاهي استان البرز با بيان اينکه کارآگاهان پليس آگاهي با تلاش چندين روزه و به کارگيري اقدامات اطلاعاتي- پليسي موفق به دستگيري ۲ سارق در خصوص اين سرقت ها شدند، اظهار داشت: افراد دستگير شده از متهمان سابقه دار و حرفه اي در امر سرقت هستند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اعتراف متهمان به چندين فقره سرقت با شيوه هاي جعل عنوان مامور، خطاب به شهروندان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با افراد مشکوک با ۱۱۰ تماس بگيرند تا بلافاصله نزديکترين گشت انتظامي به محل اعزام شود.

سرهنگ شجاعي در پايان خاطرنشان کرد: با دستور بازپرسي شعبه ۱۱ دادگاه عمومي و انقلاب ناحيه ۳ شهيد بهشتي کرج، تصاوير بدون پوشش اين متهمان منتشر مي شود تا چنانچه شهروندان با اين شيوه و يا توسط اين افراد مورد سرقت قرار گرفته اند، براي طرح شکايت و پيگيري پرونده به پليس آگاهي استان البرز واقع در کرج-ميدان طالقاني- بلوار تعاون- ساختمان پليس آگاهي مراجعه کنند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});