×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، جواد چپرد ار در کمیسیون تلفیق شورای شهر در بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری در خصوص ساماندهی دستفروشان اظهارداشت: هرگونه اتخاذ تصمیم در این حوزه چون در معیشت بخشی از خانواده ها موثر است از اهمیت بسیاری نیز برخوردار است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: حذف درآمد معیشتی و منابع اقتصادی سالم ناشی از دست فروشی سیاست ما در شورای اسلامی شهر نیست.

در مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر با مطالعه کلان شهر ها برای ساماندهی پدیده دست فروشی برنامه و سیاست مدون اتخاذ نموده ایم که باید با اهتمام مشترک مدیریت شهری،مرکز پژوهش و کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری به تدوین برنامه مشترک و اقدامات عملیاتی برسیم. چپردار بیان کرد: در این جلسه پیشنهاد ساماندهی دست فروشان در ردیف بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید و معاونت محیط زیست و خدمات شهری موظف به طرح، برنامه و اقدام در این حوزه گردید

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: ما در مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر با مطالعه کلان شهر ها برای ساماندهی پدیده دست فروشی برنامه و سیاست مدون اتخاذ نموده ایم که باید با اهتمام مشترک مدیریت شهری،مرکز پژوهش و کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری به تدوین برنامه مشترک و اقدامات عملیاتی برسیم. همان اندازه که در معیشت مردم مسئولیت داریم می بایست از آثار نابه سامانی این پدیده در ترافیک،معابر،سیما و منظر شهری نیز جلوگیری نماییم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری باید از پتانسیل جاری،حقوق شهروندی و مطالبات مردم در ساماندهی دست فروشی ها استفاده نماید و در عوض حذف به تمرکز،نظارت و تحقق برنامه بیاندیشد.

چپردار بیان کرد: در این جلسه پیشنهاد ساماندهی دست فروشان در ردیف بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید و معاونت محیط زیست و خدمات شهری موظف به طرح، برنامه و اقدام در این حوزه گردید.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر کرج؛ همان اندازه که ما در معیشت مردم مسئولیت داریم می بایست از آثار نابه سامانی این پدیده در ترافیک،معابر،سیما و منظر شهری نیز جلوگیری نماییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});