×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، مجتبی عبداللهی در شورای اداری شهرستان چهارباغ که همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تبریک اعیاد ماه رجب، افزود: باید روایت گر و تبیین گر دستاوردهای نظام و انقلاب باشیم و عظمت و شکوه این انقلاب که مرهون خواست و اراده مردم است، به جهانیان نشان دهند.

وی ادامه داد: مدیران استان همواره بدنبال تکریم و احترام و تلاش برای کسب رضایتمندی مردم باشند.

عبداللهی گفت: مشکلات و مسائل وجود دارد ولی برنامه های دولت و به تبع استان نیز شتابان در حال حرکت به سوی پیشرفت و آبادانی کشور است.

عبداللهی افزود: ادارات و دستگاه ها با کوتاه کردن فرآیند های اداری، امور مردم را تسهیل و تسریع کنند و از سخت گیری های بی مورد پرهیز کنند.

وی گفت: اگر با هدف حل مشکلات مردم و کسب رضای خداوند متعال کاری را انجام دهیم، هرگز مواخذه نمی شویم.

استاندار البرز افزود: حامی جدی مدیرانی هستم که فراتر از اختیارات و وظایف ذاتی خود برای حل مسائل و دغدغه‌های مردم قدم برمی دارند

وی گفت: باید بر روی اولویت های شهرستان با توجه به مطالبه و نیاز مردم متمرکز شوید و با توجه به اهمیت نسبت به حل موانع اقدام شود.

عبداللهی افزود: در چهارباغ ۷ محله محروم شناسایی شده و باید هر سال بیش از ۱۰ کار ویژه برای این محله ها در دستور کار قرار گیرد، به نوعی که برای مردم ملموس باشد.

وی گفت: احداث و ایجاد گلخانه ها در اراضی فاقد سند نیز بلامانع است و اخذ مجوز و پروانه تاسیس نیز در خلال و روند راه اندازی گلخانه دنبال شود.

استاندار البرز افزود: تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جمله مشکلاتی است که گریبان گیر استان شده بنابراین با راه اندازی گلخانه ها می توان این روند را کنترل کرد.

وی گفت: در شهرستان چهارباغ این ظرفیت وجود دارد که بخش بالایی از اراضی آن به گلخانه تبدیل شود و مسئولان شهرستان باید برای این امر اقدام و برنامه ریزی کنند.

عبداللهی افزود: طی دوسال اخیر تحولات بزرگی در تقویت زیرساخت ها و سرانه ها صورت گرفته و این روند ادامه دارد.

وی گفت: اکنون ۷۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان استان اضافه شده و این رقم تا پایان دولت سیزدهم به هزار و ۵۰۰ تخت می رسد.

استاندار البرز افزود: با توجه به اینکه در البرز برای نیل به نرم کشوری باید هزار و ۵۰۰ مدرسه ایجاد شود ساخت ۲۰۰ مدرسه را در دستور کار قرار دادیم و تاکنون ۱۰۰ مدرسه محقق شده است.

وی گفت: قرارگاه اجتماعی در استان راه اندازی شده و با توجه به عملکرد و اقدامات صورت گرفته که کاهش ۲۴ درصدی مجموعه جرائم از جمله آن است، الگوی کشور شد.

عبداللهی افزود: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را در پیش داریم و هر کدام از ما مکلف و موظف به ایجاد بسترهای حضور پرشور مردم هستیم.

وی گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) انتخابات مظهر قدرت و قوت جمهوری اسلامی است و هر چه حضور مردم پرشور تر باشد مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

استاندار البرز در پایان گفت: انتخابات پیش رو عرصه ای است که باید وحدت و انسجام خود در صیانت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان بکشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});