×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، احمد افضلی صبح امروز در آئین افتتاح متمرکز ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی سراسر کشور و همچنین ۱۰ پروژه بزرگ آموزشی – پرورشی و ورزشی استان البرز در شهرستان چهارباغ در دومین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: امسال سال ویژه ای در استان البرز بود بطوریکه بیش از دو هزار و ۷۶۵ پروژه عمرانی در سطح استان البرز افتتاح شد که از ابتدای تشکیل استان یک رکورد بی سابقه بشمار می رود.

وی با اشاره به اینکه می توان گفت در هر روز سال به نوعی افتتاح یک پروژه را داشتیم، ادامه داد: نهضت مدرسه سازی یکی از اتفاقات مبارک بود که با پیگیری استاندار البرز و هم افزایی آموزش و پرورش، خیرین و نوسازی مدارس در دو سال گذشته ۱۰۰ مدرسه در استان ساخته و تحویل شد و تا پایان دولت مردمی نیز ۲۰۰ مدرسه دیگر نیز تحویل می شود که باعث اتفاق خوبی در حوزه سرانه آموزشی استان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ادامه داد: ذر این راستا قدردان خیرین به ویژه خیرین مدرسه ساز هستیم اگر تلاش های خیرین بزرگوار به ویژه خیرین مدرسه ساز نبود این اتفاقات رقم نمی‌خورد. افضلی همچنین تصریح کرد: علاوه بر توسعه فضاهای آموزشی، نهضت بیمارستان سازی نیز در دستور کار و مورد تاکید ویژه استاندار است که امیدواریم با همکاری مجموعه خیرین استان شاهد اتفاقات مبارکی در حوزه ارتقای سرانه های بهداست و درمان استان باشیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});