×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علیرضا جزء قاسمی ضمن حضور در استان البرز و بازدید از پروژه های شرکت آبفا البرز بیان داشت: شرایط منابع آبی استان البرز شکننده است چرا که وابستگی۸۰ درصدی به منابع زیر زمینی و افت شدید آبخوان و سفره های زیرزمینی از یک سو و استعداد مهاجرپذیری البرز و افزایش غیر متعارف جمعیت از سوی دیگر،این استان را در حوزه بهره برداری آب با چالش مواجه می کند.

جزء قاسمی اعتبار لازم برای گذر از تنش آبی تابستان ۱۴۰۳ البرز را ۱۵۰۰ میلیارد تومان ذکر و گفت: با پیگیری های مدیریت عامل شرکت مهندسی آبفا کشور، تخصیص جدید اعتبارات ملی تنش آبی البرز در دست اقدام بوده و به مرور زمان تزریق خواهد شد.

وی همچنین خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی بودجه و بکارگیری منابع مالی جدید و غیر دولتی در طرح های آبفا البرز شد و اظهار داشت: به دلیل محدودیت شدید اعتبارات دولتی، شرکت مهندسی آبفا کشور از طرح های مالی غیر دولتی استقبال و حمایت می کند.

این مقام مسئول در ادامه از چندین پروژه بزرگ آبی کرج همچون احداث تصفیه خانه آب شماره ۳ ، فیلتر سرامیکی تصفیه خانه آب شماره ۱ کرج و تجهیزات به روز شده مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان(۱۲۲) و اسکادا آبفا البرز و همچنین مراحل پایانی بخش دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج و تصفیه خانه فاضلاب مهستان در ساوجبلاغ بازدید و رهنمودهای لازم را ارائه داد.

در ابتدای این دیدار حمیدرضا نامداری نیز از تلاش های شبانه روزی نیروهای آبفا در گذر از بحران سیل تابستان امسال در سد کرج و اقدامات اضطراری تأمین آب از دست رفته با احیای ۱۱۹ حلقه چاه و خطوط انتقال آب برای مصرف مردم استان البرز گزارش مبسوطی ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});