×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارانیوز

به گزارش تارانیوز، مجتبی عبداللهی در جلسه تنظیم بازار استان که روز یکشنبهذ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تداوم و استمرار جدیت قرارگاه نظارت بر بازار و تامین کالای استان، اتحاد و انسجام حاکم را عاملی موثر برای کنترل بازار دانست.

وی ادامه داد: طی مدت یک هفته هزار و ۴۳۰ نظارت بر بازار در قالب این قرارگاه صورت گرفته و با متخلفان برخورد شده است.

عبداللهی گفت: با توجه به ایام پایانی سال که مناسبت هایی همچون دهه مبارک فجر، عید نوروز، ماه مبارک رمضان و… را در پیش داریم، باید جلسات تنظیم بازار به صورت مستمر و با مصوبات عملیاتی و ملموس دنبال شود.

وی افزود: امسال نمایشگاه های بهاره در تمامی شهرستان‌های استان با هدف تنظیم بازار و عرضه کالا با نرخ پایین تر، یک ماه زودتر و از بهمن ماه برپا شود.

استاندار البرز گفت: باید از ظرفیت تولیدکنندگان بزرگ استان استفاده کنیم تا کالاها با بهای کمتری در نمایشگاه های بهاره عرضه شود.

وی افزود: در این نمایشگاه ها باید اقلام خوراکی، شوینده و بهداشتی، پوشاک و هر آنچه که مورد نیاز مردم با توجه به ایام ذکر شده است، عرضه شود.

عبداللهی گفت: نظارت ها باید بر مبنای قانون و رعایت احترام کسبه و مردم باشد چراکه کیفیت این نظارت ها، موجبات رضایتمندی مردم را فراهم می کند.

وی افزود: نظارت بر مرغداری ها، روند تولید جوجه و تامین نهاده باید با ساختار ویژه ای طی تعامل با وزارتخانه متبوع دنبال شود.

استاندارالبرز در پایان با اشاره به اینکه جهادکشاورزی استان باید تمامی موضوعات مربوط به تامین مرغ و گوشت را زیر نظر داشته باشد و ذخایر مرغ در سردخانه ها افزایش یابد، گفت: برنامه ریزی جهت تامین میوه تنظیم بازار استان باید در جلسات ویژه و با حضور مسئولان مربوطه با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});