×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارانیوز، محمدرضا احمدی نژاد در آیین افتتاح بوستان ساحل که روز شنبه با استقبال شهروندان و مسئولان برگزار شد، مساحت این بوستان را ۹ هزار و ۷۰۰ متر مربع خواند و اظهار کرد: بوستان ساحل در ادامه بوستان حاشیه ای وحدت اجرا شده است.

وی در ادامه افزود: بوستان ساحل دارای امکاناتی همچون ست‌های تندرستی و لوازم بازی کودکان بوده و در راستای طراوت بخشی و تامین آسایش شهروندان آماده شده است.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری سه بوستان بانوان، ریل متروکه و ۱۷ شهریور نیز در فردیس افتتاح می‌شود، تصریح کرد: رویکرد مدیریت شهری افزایش سرانه‌های فضای سبز است چراکه فاصله معنی داری تا استانداردها داریم.

وی با بیان اینکه افتتاح این پروژه‌ها بدون حمایت امام جمعه و فرماندار شهرستان فردیس و اعضای شورای اسلامی شهر میسر نبود، عنوان کرد: احداث پروژه های زیربنایی شهر نیز به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

شهردار فردیس با بیان اینکه تملک اراضی واقع در مسیر پروژه تقاطع غیر همسطح کچویی به زودی آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود اراضی بسیاری که باید در روند این پروژه به تملک شهرداری برسد، به حمایت مسئولان نیاز داریم.

به گفته وی، تقاطع غیر همسطح بلوار بیات نیز سال آینده طراحی و به اجرا در می‌آید.

احمدی نژاد در بخش دیگری از آغاز عملیات اجرایی دو قرائت خانه در فردیس خبر داد و عنوان کرد: این قرائت‌خانه ها برای استفاده عموم شهروندان و برگزاری کلاس‌های آموزشی احداث می‌شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});