×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عمار ایزدیار در کمیسیون تلفیق در خصوص بررسی متمم لایحه افزایش بودجه فرهنگی شهرداری اظهار کرد: توسعه و آموزش فرهنگ شهروندی نیازمند بودجه مناسب است، فرهنگ زیربنای جامعه است بنابراین در صورت رفع دغدغه‌های فرهنگی سایر دغدغه‌های جامعه نظیر آسیب‌های اجتماعی رفع می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج به پروژه های فرهنگی اجتماعی اشاره و اذعان کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه بررسی متمم بودجه شورای اسلامی شهر افزایش بودجه فرهنگی شهرداری بود .

ایزدیار تصریح کرد: هر آنچه که مشکل و معضل در جوامع شهری به وجود می آید به دلیل غفلت از توجه به کارهای فرهنگی است و به همین دلیل انتظار می رود که تمامی دستگاه ها در راستای توجه به فعالیت های فرهنگی اقدامات و برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: مهندسی ارزش و میزان اثربخشی پروژه‌های عمرانی در حوزه فرهنگی، اجتماعی از قبیل مکان‌یابی مناسب، طراحی، ابعاد و سایر موارد در حوزه فرهنگی، اجتماعی ضروری است.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج؛ اکثر اماکن فرهنگی شهر نیاز بازسازی دارد تا بتواند خدمت رسانی مناسبی به شهروندان داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});