×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارانیوز، عزیزاله افضلی در ستاد توسعه کشت هاى گلخانه ای استان که صبح چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برگزار شد، با تاکید بر اینکه دستورات استاندار البرز باید به صورت جدی پیگیری شود، گفت: امر سرمایه گذری و تسهیلگری در جذب سرمایه گذارانِ این حوزه به منظور حمایت از احداث گلخانه ها باید به صورت ویژه توسط فرمانداران انجام شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه سرمایه گذاری توسط این معاونت، ادامه داد: باتوجه به اینکه حوزه اقتصادی استان البرز دارای ظرفیت ها و فرصت های بسیاری است بنابراین به منظور یکپارچگی در تصمیم گیری ها و جذب سرمایه گذاران مواردی که نیازمند رسیدگی موردی باشند توسط جهاد کشاورزی معرفی و در کارگروه فوق درخواست آنها رسیدگی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همواره باید پاسخوی نیازها و خواسته های شهروندان مطالبات رسانه ها باشیم، ادامه داد: جهادکشاورزی موظف است تحقق مصوبات ستاد را به صورت ویژه رصد و گزارشات را انعکاس دهد.

معان هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: کلیه شهرداران فرمانداران موظف هستند در راستای احداث و توسعه گلخانه ها و جذب سرمایه گذاران این حوزه طرح های حمایتی ویژه ای را درنظر داشته و گزارش اقدامات خود را در جلسه اتی ارائه دهند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});