×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره اینکه هدف از این طرح خلق لحظه‌های شاد، خوشحال کردن دل افراد نیازمند و خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین است، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و خیران با اهدای بیش از ۱۸۰۰ پک یلدایی و کمک های نقدی و غیر نقدی جمعا به ارزش بیش از سه میلیارد تومان در “یلدای مهربانی” مشارکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه این طرح نسبت به سال گذشته رشد ۷۵ درصدی داشته است افزود: بسته‌های یلدایی اهدایی حامیان و خیران شامل آجیل، شیرینی، میوه و بسته معیشتی بود که در آستانه طولانی‌ترین شب سال بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شد.

البرزی با اشاره به لزوم واگذاری امور محرومان به مردم و خیران باهدف توسعه ابعاد مردمی امور خیر و احسان گفت: همچنین در این طرح حامیان البرزی مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت مستقیم، به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

وی یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۴۸۷۸۰۷۱و یا ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});