×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عکس از نگار اصغری

به گزارش تارا نیوز، علی چهارمحالی بعد از ظهر جمعه در آیین آزادی ۲۳ زندانی بدهکار مالی که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد،اظهار کرد: با توجه به اینکه در سفر گذشته استانی رییس جمهور تعدادی از زندانیان بدهکار مالی مشمول رافت اسلامی شده بودند انتظار می‌رفت که در البرز به لحاظ تعداد بالای این افراد زندانیان بیشتری آزاد شوند.

وی افزود: از محل سفر رییس جمهور به البرز ۱۵۰ میلیارد ریال به این امر اختصاص یافت و ۱۰ میلیارد ریال نیز از سوی یک فرد نیکوکار اهدا شد.

چهارمحالی با بیان اینکه بدهی مالی ۱۶۰ زندانی دیگر بیش از ۸۲۰ میلیارد ریال است، گفت: تشریفات و مقدمات آزادی این افراد انجام شد به طوری که از شاکیان دعوت و نشست‌های صلح و سازش در روزهای اخیر انجام شد و در نهایت روز گذشته شعب قضایی و حقوقی کار فشرده ای را آغاز کردند که در نهایت امروز منجر به آزادی ۲۳ زندانی بدهکار مالی شد.

مدیرکل زندان‌های البرز با بیان اینکه مابقی ۱۶۰ نفر تا ۲ هفته آینده آزاد می‌شوند، گفت: تلاش‌هایی صورت گرفته است و وعده هایی داده شده تا به همین تعداد تا اعیاد بهمن و دهه مبارک فجر آزاد شوند.

انتهای پیام/

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});