×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارانیوز، مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور یکصد و چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: کلانشهر کرج با توجه به طرح جامع نیازی بالغ بر ۳۰ پل عابر پیاده مکانیزه دارد تدبیر شهرداری در این خصوص چه بوده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: نظارت و بررسی ستاد مرکز شهرداری بیشتر به سازمان‌های خدمات رسان که امروزه شاهد خدمات رسانی حداقلی در سطح شهر می‌باشیم عمده مطالبات مردم و وظیفه اصلی و ذاتی شهرداری‌ها هم ارائه حمل و نقل ایمن در دسترس و ارزان می‌باشد که در این حوزه عملکرد قابل دفاعی نداریم.

قهرمانی اذعان کرد: منابع کسب درآمد جهت ارائه و عدالت در توزیع خدمات شهری، یکی از معضلاتی است که مدیریت شهری سالهاست که با آن دست به گریبان است در این راستا با تدبیر دولت محترم از محل درآمد تبصره ۶ بند(ت) شهرداری هزینه کرد در حوزه ها را گزارش دهد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ایجاد درآمد پایداردر شهرداری اذعان کرد: بهترین راه رفع مشکل مالی شهرداریها ایجاد درآمد پایدار است .

وی با اشاره به زمین‌های خالی که در اختیار افراد و دستگاه‌ها برای ساماندهی پارکینگ‌های سطح شهر می‌باشد، بیان کرد: درآمد این اراضی در کجا هزینه می‌شود و قراردادهای ‌اینها با کدام آیین نامه منعقد گردیده است .

قهرمانی خاطرنشان کرد: از شهرداری درخواست می شود تا هر چه سریعتر لیست اراضی و قراردادهای اراضی فوق که حدود ۳۹ قطعه زمین است را به شورا ارسال کنند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});