×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارانیوز، در دومین روز از میز خدمت ستاد ارتباطات مردمی دومین دور سفر آیت الله رئیسی به استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از خدمات میز خدمت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی که از روز گذشته به مدت سه روز با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و کارشناسان و روسای ادارات تخصصی این اداره کل که در اداره متناظر شمال کرج دایر می‌باشد، بازدید و با مراجعین دیدار و گفتگو کرد.

میز خدمت ستاد ارتباطات مردمی استان البرز با حضور سید محمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و نماینده تام الاختیار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و امیرعلی اوسط رئیس مرکز بازرسی ارزیابی عملکرد ارتباطات مردمی وزارت متبوع محل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شمال کرج در حال برگزاری است.

مدیریت‌های مختلف اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه کارشناسان مربوطه، به مناسبت دومین دور سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان البرز از روز چهارشنبه پانزدهم آذر ماه لغایت جمعه هفدهم آذر ماه پاسخگوی مردم در حوزه‌های تعاون اشتغال و کارآفرینی روابط کار خواهند بود.

مردم عزیز استان البرز می‌توانند با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شمال کرج واقع در میدان آیت الله طالقانی جنب اداره تعزیرات حکومتی، نسبت به درخواست‌های خود اقدام و پس از بررسی توسط کارشناسان مربوطه دستورات لازم از نمایندگان تام الاختیار مقام عالی وزارت دریافت و مسائل مربوط به خود را دنبال کنند.

گفتنی است روز جمعه هفدهم آذر ماه نیز جناب آقای دکتر صولت مرتضوی  وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران در استان البرز حاضر و با مردم شریف شهرستان طالقان دیدار و و گفتگو و در جلسه شورای اداری طالقان شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});