×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علی زندی‌فر، اظهار کرد: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان ۲۰ پروژه راهداری در این استان با اعتباری بالغ بر ۴۸۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در شهرستان ساوجبلاغ این پروژه‌ها در قالب روکش آسفالت محور ولیان- اسکولدره، روکش آسفالت راه های روستایی آردهه به شنده، خور، هیو، عرب آباد خسروی، روکش آسفالت محور سیبستان، بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی فشند، بهسازی و روکش آسفالت ورودی روستای سعیدآباد، روکش آسفالت محور تهراندشت، روکش آسفالت ورودی کردان، روکش آسفالت حفاظتی و لکه‌گیری محور قدیم کرج- آبیک و روکش آسفالت حفاظتی اسلاری‌سیل باند شمالی آزادراه تهران- کرج- قزوین (حدفاصل پل حصارک تا پل هشتگرد) با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول بیان کرد: این پروژه‌ها در شهرستان اشتهارد در قالب بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی اشتهارد با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، بهسازی و روکش آسفالت راه شریانی محور نجم آباد- اشتهارد با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و بهسازی و روکش آسفالت راه شریانی ماهدشت- اشتهارد با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

زندی‌فر توضیح داد: این پروژه‌ها در شهرستان طالقان شامل آسفالت راه‌های روستایی بخش بالا طالقان، پایین طالقان و بخش مرکزی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای البرز ادامه داد: در شهرستان چهارباغ بهسازی و روکش آسفالت محور سهیلیه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، در شهرستان نظرآباد روکش آسفالت راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان و در شهرستان کرج روکش آسفالت جاده مخصوص در دو باند رفت و برگشت با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان و روکش آسفالت محور آتشگاه به برغان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان گفت: در محور کرج- چالوس نیز بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی گچسر شامل کیاسر- سیرا- کسیل و بهسازی و روکش آسفالت محور دیزین به سه راهی دیزین با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});