×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مجتبی عبداللهی در نشست با جمعی از نخبگان و افراد موثر استان که شامگاه دوشنبه ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از اقشار و گروه های مردمی و جهادی، احزاب، علما، ورزشکاران و… در این نشست، افزود: همه با هم در یک سنگر بدنبال خدمت به مردم هستیم و درصددیم که با تدبیر و خردجمعی برای مردم میهن عزیزمان موثر باشیم از این رو تبیین دستاوردها و امیدآفرینی در جامعه از جمله اهداف مشترکمان است.

وی با اشاره به سفر دوم و قریب‌الوقوع آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم به استان البرز، ادامه داد: با آمادگی کامل در انتظار سفر رئیس جمهور محترم و هیات محترم دولت هستیم تا ضمن ارائه گزارش از تحقق بخش بزرگی از مصوبات سفر اول، شاهد بهره برداری از پروژه ها و همچنین اخذ مصوبات ارزشمند دیگری در سفر دوم باشیم.

افتتاح ۴۳ پروژه دولتی

عبداللهی گفت: به یمن این سفر ۴۳ پروژه مطرح دولتی و ۱۳ پروژه بزرگ خصوصی با اعتباری بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه هایی که در استان صورت گرفته، افزود: از تمامی وقت، ظرفیت، ارتباطات و توان خود برای خدمت به مردم شریف استان البرز و جبران کمبودها و کاستی ها استفاده می کنم و امید دارم که از این مسئولیت سربلند خارج شوم.

استاندار البرز گفت: نزد خداوند متعال و وجدان خود آسوده هستم چراکه در خدمتگزاری به نظام و مردم هیچ کوتاهی و تعللی نکرده ام.

وی افزود: اعتقاد و باور دارم که با خرد جمعی و بهره گیری از ظرفیت نخبگان و افراد موثر استان می توانیم موثرتر باشیم و اهداف توسعه ای و آبادانی استان را با قدرت بیشتری دنبال کنیم.

حدود ۱۸۰ واحد راکت و غیرفعال استان به چرخه تولید بازگشت

عبداللهی گفت: استان البرز رتبه برتر دارد چون حدود ۱۸۰ واحد راکت و غیرفعال استان به چرخه تولید بازگشته اند.

وی افزود: یکی از مهمترین پروژه های راه سازی استان بعنوان دغدغه مردم در راستای برون رفت از ترافیک های ملی، آزادراه شمالی کرج(شهید سلیمانی ) است که بزودی فاز یک آن مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

استاندار البرز گفت: در این پروژه دو پل بزرگ و پیچیده بی صفر و بی یک در حال پیشرفت است و اخیرا سرعت مضاعفی گرفته است.

وی افزود: دانشکده علوم پزشکی استان از دیگر پروژه های مهم استان و در کشور بی نظیر است و توسط یک خیر ساخته شد و اکنون در اختیار دانشجویان پزشکی قرار گرفته است. این پروژه نیز بزودی رسما افتتاح خواهد شد.

عبداللهی گفت: بیش از هزار تخت را متعهد شدیم در دولت محترم سیزدهم ایجاد کنیم که اکنون بیمارستان ۲۶۰ تختی فردیس مورد بهره برداری مردم قرار گرفته، بیمارستان ۲۶۰ تختی به آفرین در فردیس با ۹۸ درصد پیشرفت، بخش قابل توجهی از این تعهد را محقق کرد. همچنین در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از بیمارستان های ۲۶۰ تختی سیدالشهدا و ۱۰۰ تختی کمالشهر خواهیم بود.

گازرسانی به ۱۲۰ روستای صعب العبور طالقان و محور کرج_چالوس

وی افزود: گازرسانی به ۱۲۰ روستای صعب العبور طالقان و محور کرج_چالوس با هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار اجرایی شد و استان البرز به استان سبز در گازرسانی تبدیل شد.

استاندار البرز گفت: تصفیه خانه ماهدشت که حدود ۱۵ سال در پیچ و تاب اختلافات با پیمانکاران مانده بود، گره گشایی شد و اکنون آماده بهره برداری است که آب سیاه جوی را تصفیه می کند و به کشاورزان و برخی صنایع می رساند.

وی افزود: انتقال آب سد طالقان به تصفیه خانه مهستان و انتقال به مخزن ۵ میلیون مترمکعب در نظرآباد و آب رسانی به نظرآباد و اشتهارد که آب شرب در این مناطق تا ۳۰ سال آینده تضمین شد.

عبداللهی گفت: از طریق ایجاد تصفیه خانه های مدول بعدی کرج، آب شرب گرمدره و ایجاد تعادل در آبرسانی به شهر کرج تامین شد.

پست ۴۰۰ کیلوولت در باغستان مورد بهره برداری قرار گرفت

وی افزود: در حوزه برق نیز پست ۴۰۰ کیلوولت در باغستان مورد بهره برداری قرار گرفت و ایجاد این امکان در نظرآباد و کمالشهر نیز مصوب شد.

این مسئول اضافه کرد: با انسجام و همدلی و همراهی ویژه موفق به ساخت ۱۰۰ مدرسه از محل مصوبات سفر اول رییس جمهور محترم به استان شدیم و با این روند تا پایان دولت سیزدهم ۳۰۰ مدرسه به آموزش و پرورش استان تحویل می دهیم.

وی گفت: در سطح کلان موافقت لازم را اخذ کردیم که حدود ۸ لکه صنعتی استان به شهرک صنعتی تبدیل شود تا صاحبان صنایع بتوانند از تسهیلات و مزایای شهرک ها برخوردار شوند.

استاندار البرز گفت: در سفر اول رییس جمهور محترم به استان البرز ۶۰ درصد از کل اعتبارات مصوب جذب شده و ۶۰ درصد پروژه ها نیز محقق شده است. پروژه های باقی مانده با سرعت در حال تکمیل هستند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});