×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در نشست تخصصی فعالان رسانه ای جبهه انقلاب و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه که در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: در عصری قرار داریم که رشد شتابان فناوری اطلاعات و ارتباطات به ویژه در عرصه تبادل اخبار، سرسام آور و خیره کننده است و کسی نمی تواند آن را کتمان کند‌‌.

وی در ادامه افزود: به اذعان تمام متفکران و تحلیلگران سراسر دنیا، جهان در حال تبدیل شدن به صحنه رزم و نبرد اندیشه ها و ایده هاست. اکنون برای آینده طولانی، جنگ از جغرافیای سرزمینی مرزها به اقلیم قلب ها و قلمروی ذهن ها رسیده و امروز قضاوت بسیاری از مردم ما بر مبنای واقعیت موجود در جامعه نیست، بلکه بر مبنای تصویری است که از آن واقعیت در ذهن، اندیشه و فکرشان شکل گرفته که نقش رسانه ها در این زمینه بسیار ملموس است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه جریان انقلابی به ویژه رسانه های انقلابی برای حضور مقتدرانه و کنشگر در فضای رسانه وظایفی را بر عهده دارند، گفت: مدیریت و بهینه بر فضای رسانه ای کشور و استان و حضور جریان ساز و تاثیرگذار در این عرصه از دیگر وظایف جریان انقلابی است در شرایطی که دشمن در مقابل ما جبهه گرفته، بعضا در جریان انقلابی و رسانه ای دچار تشتت و اختلافات هستیم، در حالیکه برای مقابله با جریان رسانه ای قوی دشمن باید یک جبهه واحد تشکیل دهیم تا دشمن نتواند در آن رسوخ و نفوذ کند.

سردار حیدرنیا  با تاکید بر اینکه در جریان رسانه باید به دنبال امیدآفرینی در جامعه باشند، مطالبه گری از مسئولین را دیگر وظیفه جریان انقلابی و رسانه ای دانست و عنوان کرد: مردم و ملت خط قرمز ما هستند. رسانه باید از هر مسئولی که کم کاری می کند، مطالبه گری کند، البته این امر باید همراه با ارائه راهکار باشد نه تخریب. در مقابل نیز مسئولی که به خوبی کار می کند باید تقدیر و در رسانه ها دیده شود.

این مقام مسئول با اشاره به اتفاقاتی که این روزها توسط رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی در سرزمین های اشغالی در حال رقم خوردن است، افزود: این رژیم نامشروع سرزمین های مسلمانان و فلسطینی ها را غصب و یهودیان را در آن ها متمرکز کرده است. اولین مشکل این رژیم این است که مردم آن حالت نیروی گریز از مرکز دارند زیرا علاقه و پیوستگی به آن سرزمین ندارند و به دنبال بهانه ای برای بازگشت به سرزمین های خود هستند اما این رژیم غاصب راهبردهایی برای بقای حیات خود و نگهداری مردمش دارد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به راهبردهای رژیم صهیونیستی برای بقای حیات خود توضیح داد: به تمام صهیونیست ها و یهودیان ساکن در آن سرزمین القا شده که ناامنی در آن سوی مرز و امنیت کامل در سرزمین های اشغالی است که طوفان الاقصی به عنوان بزرگترین و منحصر به فردترین عملیات در طول تاریخ تشکیل گروه های مقاومت و حماس، خط بطلانی بر این راهبرد کشید. از طرفی فاصله بین نوار غزه تا اولین شهرک صهیونیست نشین به وسیله موانع و استحکاماتی جداسازی شده است.

سردار حیدرنیا چهارمین راهبرد رژیم صهیونیستی را ارتش قوی با آموزش های سخت و تخصصی و تجهیزات پیشرفته عنوان و مطرح کرد: زمانی که رزمندگان حماس وارد سرزمین های اشغالی شدند، حتی یک گلوله نیز توسط نظامیان به سمت رزمندگان حماس شلیک نشد و در این عملیات حماس یک شهید هم نداد زیرا رژیم غاصب به شدت غافلگیر شدند. بنابراین یک گروه نظامی فروریخت و چهارمین راهبرد رژیم صهیونیستی برای بقای حیاتش نیز با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ ۳۳ روزه ۵۹ صهیونیست به درک واصل شده اما در عملیات طوفان الاقصی بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از صهیونیست ها کشته شدند، بیان کرد: برای این عملیات، رژیم صهیونیستی ۳۰۰ هزار نفر از نیروهای ذخیره خود را فراخواند اما از این تعداد ۱۴۰ هزار نفر آماده جنگ و وارد میدان شدند؛ این در حالی است که این رژیم که ادعای پنجمین ارتش دنیا را دارد، نتوانست حتی ترابری و تغذیه این نیروها را نیز پشتیبانی کند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه جنگ در حوزه تسلیحات برای رژیم جعلی صهیونیستی روزی یک و نیم میلیارد دلار هزینه دارد و این رژیم دچار استیصال شده است، اظهار کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی بیش از ۱۴ هزار نفر از مردم بی گناه را به شهادت رسانده اما دستاوردی برایش حاصل نشده زیرا در علم نظامی کشتن افراد بی گناه و مردم مظلوم دستاوردی ندارد.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان گفت: در این ۴۰ روز  همه مردم از سراسر دنیا در حمایت از فلسطین به پا خاسته اند. لحظه ای که رژیم صهیونیستی جنگ را پایان دهد، سراشیبی سقوطش آغاز می شود. اکنون همه به خوبی دریافته اند که نابودی این رژیم جعلی به جنگ ۱۰۰ روزه و یک ساله و دو ساله نیاز ندارد، چه بسا در یک روز یا حتی نصف روز می تواند سقوط کند. به امید روزی که این رژیم در دنیای خونی که به راه انداخته غرق شود.

انتهای پیام/

منبع خبر : دیده بان البرز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});