×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اینکه درآمد وصولی شهرداری فردیس در مهر ماه سال جاری حدودا یکهزار و ۵۲۲ میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد: درآمد این شهرداری در بازه زمانی مشابه سال گذشته حدودا ۶۴۲ میلیارد ریال بوده است که این مهم از افزایش ۲۳۷ درصدی درآمد در سال جاری خبر می دهد.

وی در ادامه افزود: مدیریت شهری فردیس به کسب درآمد از حوزه‌های نوسازی، ارزش افزوده، عوارض خودرویی، پسماند و … به عنوان درآمدهای پایدار توجه ویژه ای دارد که خوشبختانه در این رابطه نیز افزایش درآمد چشمگیری داشته ایم.

شهردار فردیس افزایش درآمدهای پایدار را حاصل تلاش مجموعه مدیریت شهری، مشارکت شهروندان، حمایت اعضای شورای شهر و توجه ویژه همکاران ذکر کرد و گفت: این موضوع نشان‌دهنده این است که شهرداری دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است و می‌توان با تمهیدات پیش‌بینی‌شده در ماه های آینده عملکرد بهتری رقم زد.

وی در بخش دیگری با اشاره به درآمد و هزینه شش ماهه ابتدای سال جاری شهرداری فردیس، اضافه کرد: بودجه مصوب سال جاری حدودا ۱۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است که درآمد وصولی شهرداری در شش ماهه ابتدای سال جاری حدودا ۸ هزار و ۶۰۱ میلیارد ریال بوده است که این آمار نشان دهنده رتبه اول درصد جذب درآمد شهرداری فردیس میان شهرداری های استان البرز است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});