×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مسعود غیاثی در خصوص سیلاب خردادماه سال جاری گفت: این سیلاب در مسیل عبوری روستای کوشک بالا در حوزه آبریز رودخانه کرج با شدت بالا و الگوی واریزه‌ای رخ داد و تمام بستر رودخانه را پر از رسوب کرد و متاسفانه به برخی اماکن مسکونی آسیب رساند.

وی با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای البرز پس از وقوع سیلاب به سرعت وارد عمل شد گفت: این نهاد با استفاده از امکانات داخلی خود شرکت و هم‌چنین همکاری سایر دستگاه‌ها عملیات پاکسازی و لایروبی را آغاز کرد.

غیاثی در ادامه گفت: پیش‌بینی می‌شود در جریان این عملیات، ۱۵ هزار متر مکعب رسوب از داخل آبراهه بارگیری و به بیرون انتقال داده شود

.مدیر دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای البرز در پایان به دو چالش مهم در منطقه جاده‌ چالوس اشاره کرد و گفت: در جاده چالوس، سیلاب‌ها معمولی و به صورت جریان آب نیستند بلکه واریزه‌ای هستند و با هر بارشی که شدت بالا داشته باشد می‌توانند بستر رودخانه را پُر کنند. چالش دوم نیز مربوط به نبود مکان مناسب برای تخلیه رسوب‌ها در این عرصه است که امیدواریم هرچه سریع‌تر مسئولان ذیربط مکان مناسب برای تخلیه رسوبات را فراهم کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});