×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،  مهناز تیموری درباره شنبه‌های شاد مرکز تجاری ماندگار توضیح می‌دهد: «دو هفته است که این برنامه در برج تجاری ماندگار راه‌اندازی و روزهای شنبه به شاد بودن بچه‌ها اختصاص داده شده است».
تیموری ادامه می‌دهد: «بر این اساس، برنامه‌های مختلفی از جمله بازی با عروسک، ساخت عروسک، نقاشی برای کودکان در نظر گرفته شده و در ادامه برنامه‌های متنوع‌تری نیز خواهیم داشت».
وی درخصوص مشارکت برج تجاری ماندگار در امور فرهنگی نیز می‌گوید: «اولین اتفاق مهم برای هر خانواده حال روحی فرزندان است. در کنار همه اتفاقاتی که فضای خرید ایجاد می‌کند مشارکت در امور فرهنگی به خصوص برای کودکان هم نیاز است چون وقتی انرژی بچه‌ها تخلیه شود پدرها و مادرها هم حس خوبی خواهند داشت».
او در خصوص پویش نجات قطره‌ها هم می‌گوید: «شعار این پویش یعنی “نجات قطره‌ها” بسیار جالب است چون آب مسئله‌ای حیاتی است. زمانی که فرهنگسازی درباره اهمیت آب از سن پایین شروع شود مسلماً نتیجه بهتری را برای نسل بعد در پی خواهد داشت. به همین دلیل مدیریت مجموعه ماندگار از برگزاری این پویش در این مرکز تجاری استقبال کرد و بناست این برنامه در قالب شنبه‌های کودکان شاد ماندگار برگزار شود».

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});