×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، دکتر محمد انصاری ادامه داد: از این تعداد واحد صنعتی آماده افتتاح، ۱۵ واحد در شهرستان اشتهارد، ۴ واحد در شهرستان کرج، ۳ واحد در شهرستان نظرآباد و ۲ واحد در شهرستان ساوجبلاغ قرار دارند و زمینه اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۳۰۰۰ نفر را فراهم می آورند.

وی افزود: این واحدها در زمینه تولید انواع صنایع غذایی، دارویی، نساجی، خودرویی، صنایع آلومینیوم، تولید فیلم های صنعتی و…، فعالیت خواهند نمود.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اضافه کرد: در هفته پیش روی همچنین عملیات اجرایی ۳۰ طرح جدید صنعتی در شهرستان های اشتهارد و کرج آغاز خواهد شد.

انصاری گفت: با تکمیل و افتتاح این ۳۰ طرح با پیش بینی سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶ هزار و ۹۰۷ میلیارد تومان زمینه اشتغالزایی برای بیش از ۱۰۰۰ نفر فرآهم خواهد شد.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پایان با اشاره به برنامه ساماندهی معادن کوچک مقیاس توسط وزارت صمت، گفت: در همین چارچوب و همزمان با هفته دولت ۱۸ معدن در سطح استان نیز در شهرستان های کرج، اشتهارد، طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد با سرمایه گذاری اولیه حدود ۷۳ میلیارد تومان و امکان تعداد اشتغال آفرینی برای ۱۴۰ نفر از طریق مزایده آماده واگذاری خواهند بود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});