×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علیرضا عباسی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی تحت عنوان بازارچه برکت، ضمن تقدیر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به واسطه ایجاد این بازارچه، گفت: ایجاد فضای حمایتی از بازار فروش مشاغل خُرد جای تشکر دارد، با این نمایشگاه‌ها صنایع دستی و کارهای خانگی خرد مورد حمایت قرار گرفته و بازار فروش برای این مشاغل فراهم می گردد. حمایت از مجموعه‌های اینچنینی در دستور کار مراکز متعددی از جمله بهزیستی، کمیته امداد و سایر مراکز قرار دارد.

عباسی افزود: با عمل به وظایف و تکالیف مشخص شده در این ادارات می‌توانیم افرادی را که درگیر مسائل معیشتی خود هستند حمایت نموده و تحت پوشش قرار بدهیم. البته این حمایت‌ها حداقل نیازهای اقشار یاد شده را فراهم خواهد کرد.

دانشیار دانشگاه تهران با بیان اینکه در مجلس تاجایی که در توان داریم برای حمایت از مشاغل خانگی تلاش خواهیم کرد، اضافه کرد: در تصویب بودجه های سالیانه و برنامه های پیشرفت تلاش خواهیم کرد به گونه ای عمل کنیم که صاحبان مشاغل خرد و بانوان سرپرست خانوار به سطحی از توانمندی برسند که بتوانند روی پای خود بایستند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی با تاکید بر اینکه وضعیت موجود نسبت به گذشته بهتر شده اما نسبت به ایده آل فاصله داریم، ادامه داد: دستگاه‌های دولتی نهایتِ تلاش خود را بکار گرفته اند اما شرایط فعلی تا وضع مطلوب فاصله دارد و باید سعی کنیم با همکاری دولت منابع جدیدی ایجاد کنیم تا این منابع مالی در مسیر خدمات به این مجموعه ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});