×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش تارانیوز، محمدرضا احمدی نژاد در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه های عمرانی شهر فردیس، به پروژه ساماندهی بلوار شهید اسمی اشاره کرد و افزود: این پروژه حد فاصل خیابان فضای سبز تا بلوار شهدا بوده و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی دارد.

وی در ادامه افزود: عملیات خاکریزی برای احداث فضای سبز، زیرسازی آسفالت و آسفالت ریزی معبر، روشنایی و پیست دوچرخه سواری آن نیز تکمیل شده است.

شهردار فردیس عنوان کرد: این پروژه دو معارض دارد که موفق شدیم دستور اعمال ماده ۹ را از دادستانی شهرستان فردیس دریافت کنیم. با رفع مشکلات معارض، ۳۰۰ متر خیابان به شکل فضایی عمومی با کارکردی پاتوق گونه با هدف ایجاد خاطرات جمعی برای شهروندان احداث می شود.

وی در بخش دیگری به ساختمان شهرداری در شهرک راه آهن اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این ساختمان در مراحل پایانی است و پیشرفت ۸۵ درصدی دارد. این ساختمان در ۳ طبقه ساخته می شود و کاربری اداری، فرهنگی و اجتماعی دارد.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: مساحت زیربنا و محوطه سازی این ساختمان ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع است و در فاز پایانی آن، عملیات محوطه سازی و تجهیز ساختمان انجام می شود.

وی همچنین به روند اجرایی ساختمان شهرداری در شهرک کوثر فردیس اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این ساختمان نیز در حال انجام است.

شهردار فردیس در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به عملیات اجرایی ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس، خاطرنشان کرد: این پروژه نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی همراه بوده و اکنون در حال تجهیز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});